Najboljši nasvet za tekače

Najboljši nasvet za tekače

Samo pojdi ven in teči. Vztrajnost! Naj te druge stvari ne skrbijo.
Tek naj ti postane življenjski stil. Vsakodnevna navada, tako kot ščetkanje zob. Če tečeš več kot 300 dni na leto, vsako leto, več let, se ti bodo naredila dobre stvari. Začni zdaj. Ni važno ali si star 16 ali 66 let.
Če želiš postati kolikor toliko dober tekač, moraš vstati in teči; ostalo je le hrup.
Najprej teči – to je osnova. Nato: Jej večinoma dobre stvari. Spi dovolj. Razteguj se, če želiš – ali se ne, če ne. Dviguj uteži, če rad dviguješ uteži, če ne, ne. Treniraj druge športe, če te to osreči. Nosi minimalistične čevlje, ali velike, oblazinjene, karkoli ti je ljubše. Ko tečeš, poslušaj glasbo, ali pa ne, če ne želiš. Na tek vzami s sabo vodo, ali pa ne, če je ne potrebuješ. Če želiš delati vaje za okrepitev mišic osrednjega dela telesa, jih delaj, če ne, ne.
Teci na stezah ali ulicah, lahko tudi na tekaški stezi v zaprtem prostoru, karkoli ti je lažje. Teči počasi. Teči hitro. Teči v hrib. Teči v dežju. Teči, v snegu, vročini ali mrazu. Teči v vetru. Teči ob dnevih, ko ti ni za teči. Teči ob dnevih, ko komaj čakaš, da lahko greš teči. Teči s prijatelji. Teči sam. Teči na organiziranih prireditvah. Teči na deželi. Teči v mestu. Teči v parkih. Teči ko si vesel. Teči ko si depresiven. Teči ko imaš tono energije. Teči ko se počutiš kot drek. Teči ko se počutiš dobro. Teči zjutraj. Teči ponoči. Teči pred službo. Teči po službi. Teči.

Nasvet sem ukradel tukaj. Ampak to je to, kar morate vedeti o teku. Nič več. Vse ostalo so samo izgovori.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *