Lekcije teka 28.5 – paleo tek in Isostar

Isostar napitek

  1. To je moje odkritje dneva, in zato začenjam z njim. Isostar rehidracijski napitek je pravzaprav vreča cukra. Na 100g ima 88g ogljikovih, od tega 70g sladkorjev. Zakaj za hudiča bi nekdo naredil rehidracijski napitek, ki je praktično samo cuker. Zakaj bi po športanju hteu nekaj, kar je sam cuker? Čisto razočaran. Če kdo rabi napol odprti Isostar, jaz to naum.
  2. Tek na paleo dieti očitno ni tak problem. Vsaj zaenkrat še ne. Danes sem šel prvič, odkar ne jem ogljikovih in ni bilo praktično nobene spremembe. Vse tako kot ponavadi. 50 min laufa. Bomo videli kako bo naprej.
  3. Če v osnovi ne maraš mesa, verjetno ni najbolj pametno, da ješ paleo. Ker boš mogo pojest veliko mesa. Jutri grem na lov po celo kuro. To da se meni bedre lušta, že nekaj pove.
  4. Ampak potem ko po laufu poješ meso in zelenjavo, si prav fajn. Ni tiste utrujenosti. Jaz sem vedno mislil, da je utrujenost od tega, ko sem tak laufal, zdaj pa vidim, da je del te utrujenosti prišel ker sem basal v sebe (tudi) ogljikove. (sej sem po športu jedel beljakovine, samo precej pa tudi ogljikovih).
  5. Preden se greste paleo, si kupite pomivalni stroj. To je svašta. Vsak dan 2x pomivat posodo (ja, če že tako ali tako kuhate vsak dan doma, vam je to domače, meni ni).
  6. Če vam je tek premalo ali odveč, pa bi malo vaj za mišice, tole je odličen Nikejev app, ki ima svašta vadb, video posnetke vsake vadbe in še vodi vas. Odlično. (pazi, pol bolijo mišice 😀 )

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *