Lekcije paleo diete – dan 2

  1. Kupovati in pripravljati meso je kr znanost. Ampak, se jo bomo naučili. Glede na to, da nikoli nisem bil velik privrženec mesa, mi te stvari niso najbolj poznane. Ampak, to se bomo še naučili, ni nobenega problema.
  2. Paleo dieta (tu morem poiskat nek drug izraz, dieta se sliši kot nekaj čudnega) je čisto enostavna. Ješ meso, zelenjavo, malo sadja, oreščke. Ogljikovi hidrati škodijo telesu in jih ne ješ. Jaz se grem to en mesec. Potem bomo videli.
  3. Meso je najboljše, še daš gor samo sol in poper.
  4. Slanina vsebuje sladkor. Svašta. Zdaj moram pogruntati, ali lahko pri mesarju (jaz sem kupil pakirano) dobiš slanino, ki je samo meso. Brez vseh dodatkov. Ker ta pakirana jih ima precej. In če ne želim jesti sladkorja, ga res ne rabim jesti v slanini.
  5. Slanina in jajca za zajtrk sta taboljša (nikoli v življenju ne bi tega rekel)
  6. Želje po ogljikovih sploh ni. Še ne. Tudi, ko so danes okoli mene jedli pohan sir, me to sploh ni potegnilo.
  7. Mesa je potrebno pojesti veliko. Pol srne, al kolko so jedli v paleolitiku. Meni se ne sanja, koliko mesa se poje v enem obroku, če je priloga le zelenjava. Pol kile faširanega je bilo dovolj v soboto. Res pa je, da sem zvečer dodal še malo kruha. Zdaj bomo videli.
  8. Prebrati nekaj o paleo je fajn, preden se v to spraviš. Jaz sem prebral spodnjo knjigo The Paleo Solution: The Original Human Diet
    The Paleo Solution: The Original Human Diet avtorja Robb Wolf, ki je izšla tudi v slovenskem prevodu z naslovom Paleorecept.
  9. Malo se mi zdi, da mi je padel pritisk. Zebe me v roke. Drugače kot ponavadi. Bomo videli, sicer pa je zunaj tudi bolj mrzlo kot ponavadi 😀 Samo po moje to ni to. Z zanimanjem čakam kaj se bo dogajalo do naslednje nedelje, v tem času naj bi se telo prestavilo na presnovo maščob namesto ogljikovih hidratov.
  10. In seveda so se za ta mesec napovedale rojstnodnevne zabave, pikniki, službeni žuri in še kaj. Bomo videli, kako bom to zrihtal. Ker če bo vsak vikend “vikend švinglanja”, potem ne bom naredil nič.
  11. Jutri grem prvič laufat na 0 ogljikovih hidratov, za katere so me stalno učili, da jih nujno rabiš za tek. Bomo videli.
  12. Hteu sem dodati še kake fotke hrane, ki jo jem. Ampak mogoče pride do tega, ko mi uspe to narediti malo lepšo 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *