Lekcije dunajskega maratona

1. Imeti svojo startno stevilko je zelo pametno. In ce si se prijavil 6 mesecev prej, maila s startno stevilko ne bo vec na telefonu. Mogoce ga sploh ne bo vec. In potem bos imel tezavo dobiti startno stevilko.
2. Na sreco, tudi ce ne spis prav dva dni prej, ne jes prav en dan prej in ne pijes prav en dan prej, lahko letis precej hitro. 1:56 hitro.
3. Vcasih se je treba v zivljenju prepricat, da gre. In si rect, eh, to bos pa ja lahko tak hitro naprej laufal. Sej je samo se 7 km. To je ko do otoka pa nazaj.
4. Gel in banana ne delujeta takoj, delujeta pa precej kmalu. Pocakaj malo, pa noge ne bodo vec tako tezke.
5. Na 21 km je vseeno fajn, ce imas dva gela.
6. Spomni se starih lekcij. En dan pred velikim tekom idi kupit: 2 gela v Interspport, oni ko so ti ql, 1 jogurt, tokrat je lahko tudi sadni, oni pol literski MU. 1 ali 2 banani (ok, to ni nujno, skoraj ziher bo mela P. Banane s sabo, ker jih ima vedno. In. K gres to kupit, poklici P., ce rabi kaki gel 🙂
7. Ko se z nekom zmenis, kje se dobis po koncu teka, si probaj zapomnit kaj si se zmenil. Ker drugace te ljudje nekje cakajo in pol ni fajn.
8. Laufat po daljsem teku ni fajn. Boli in pocasi gre. Smo naslednji dan je boljse.
9. Se idi na dunajski maraton, ker je fajn. Navijajo protestniki proti €, nune in baje tudi neki katoliki, ki vpijejo religiozne stvari za tabo. Ti pa itaq nic ne slisis kaj se ljudje za tago derejo, ker mas muziko gor, tudi ce ti ljudje kricijo tvoje ime in jih poznas.
10. Wohnwagn je fajn, ce ni kamp ravno dalec, ce znas nastavit pec da ni glih 30 stopinj noter in … Nic, fajn je 🙂

20130417-230405.jpg

5 thoughts on “Lekcije dunajskega maratona”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *